Mar 24, 2012

AMC





AMC yard in CA.

知り合いの家の庭先。
カリフォルニアって言っても6時間ぐらい離れてますが。。。

Mar 15, 2012

Big Horn.











Finally I got a Big Horn.

ご長老も我が家にやって参りました。

Mar 14, 2012

One more


I Just got a GoKart frame as a B-Day gift from my  old pupil (I showed him how to race GoKarts 3 years ago), Now he stepped up to the open wheel (Category).

But its hard to focus on getting it running with the economy Because if I start Im going to get back into racing and spend tooo much money and time on it. Tough decision.

昔の教え子からもらったフレーム、エンジンは知り合いのKTを譲ってもらったのですが、はたしてたまの息抜き用になるのやら。。。

やりだしたらほんとキリがないですからねぇ・・・。
1か百かの世界ですから。。。

にしても70sVANと異色のコンビ。

Mar 6, 2012

myself.








30th B-Day gift to myself.
Small but the best gift for a 30 year old boy.

ミニMXは、2台あればいつでも誰とでも、これぐらいが金銭的にも技量的にも身体的にも限界まで楽しめるので丁度いいですが・・・。

Mar 4, 2012

30years...from







I just turnned 30 years old.
Just like my Dad in these photos. (But he looks Waaay older)

Thanks.

誕生日は早朝からいつも通りジェムスとポモナへ。。

今年最初の真夏日で油断していたら熱中症でぶったおれるぐらい熱かったです。。
なんせその場の気温計は95°F、なんと35度近くでしょうか。。。
自分はどっちかというとあまり寒くないカリフォルニアの冬が好きなんやけど・・・。

どこからともなく出てきた両親の写真は・・・丁度今の自分と同じぐらいの年の頃なのですが、まさか自分もここサザンカリフォルニアで家族と共に30を迎えるとは、十台の頃には思ってもいませんでした。。。

それにしても親父・・昔の人は老けてたんですかねぇ。。。